Skip to the end of navigation

Welcome to the Community!

Computadoras Vaio General

Showing results for 
Search instead for 
Do you mean 
Reply
Rookie
Registered: ‎04-26-2017
Message 1 of 3 (1,295 Views)

The installation of Windows 8 and 10 hangs in the step of completing "Finishing Up"

Eu possuo um notebook SonyVaio SVE15126cxs que eu comprei com Windows original em inglês instalado, mais tarde atualizado para Windows 8.1 e 10, respectivamente.
Depois de um longo tempo de uso que eu precisava para formatar o disco rígido e reinstalar o Windows.
Eu tentei instalar no meu VAIO Windows 8 e 10, porque eu tenho o serial original 10.
Eu tentei com boom boom e CD-ROM.
Acontece que a instalação sempre pára de finalizar e, após algum tempo, a janela aparece com a mensagem "O Windows não pôde preparar o computador para inicializar na próxima fase de instalação." Para instalar o Windows, reinicie a instalação ".O chamado "Erro não pôde configurar o Windows".
Eu li que pode ser incompatível com o hardware da Intel. Com USBs não é porque eu levei tudo.
Há um Youtube pessoal que ensina como corrigir esse erro no Windows 7, mas os comandos são incompatíveis com o Windows 8 e 10.
Shift + F10 (CDM)
CD..CD..Cd c: \ windows \ system32 \ oobeMsoobe
Agora minha opção é instalar o Windows 7 e, em seguida, tentar atualizar .
ALGUÉM TEM A SOLUÇÃO PARA ESTE PROBLEMA EM WIN 8 OU 10?

Rookie
Registered: ‎04-27-2017
Message 2 of 3 (1,288 Views)

Re: The installation of Windows 8 and 10 hangs in the step of completing "Finishing Up"

I never go through the windows installation procedure, So I don't have this exp[erience yet. My friend also say that he also face hanging problem at the final steps. What is its reason? Can any one give a proper answer?

Rookie
Registered: ‎09-07-2017
Message 3 of 3 (834 Views)

Re: The installation of Windows 8 and 10 hangs in the step of completing "Finishing Up"

[ Edited ]

It seems like either you have damaged version of instalation file, either the root of the problem lies in your hardware (i assume storage devices). Try to redownload windows installation file. If it wont work - repair your storage device or replace is it with newer one.

An elegies for what we could have shared.

Get Social

Share your ideas Watch YouTube Support Videos follow us on Twitter Visit us on Facebook